בואו לחוות את קיסריה העתיקה קצת אחרת

קיסריה העתיקה נמצאת מאז ומעולם במסלול התיירות בישראל. ההיסטוריה, שהשאירה את חותמה מימי השלטון הרומי ועד היום, המורשת, הנוף, ההצצה המרתקת לחיים באזור לפני אלפי שנים, אתר התיירות המושקע וכמובן הטיילת שסביב, כל אלו הופכים את קיסריה למוקד תיירותי לכל דבר ועניין בעבור המבקרים מחו"ל. מובן שגם ישראלים שרוצים להחליף אווירה, ללמוד משהו חדש או סתם לצאת לטיול, גם הם פוקדים את קיסריה העתיקה.

כיאה למוקד תיירות מהשורה הראשונה, תוכלו למצוא שפע מסעדות בקיסריה העתיקה, אך אחת מהן מתעלה מעל כולן בשירות, בעיצוב, בלוקיישן המדויק וכמובן בעושר הקולינרי – פורט לוקאל ביסטרו, קפה-מסעדה, ומוסד קולינרי שמושך אליו מבקרים מהארץ ומהעולם.

מחפשים מסעדה בקיסריה? זמן להכיר את פורט לוקאל ביסטרו!

ישנן לא מעט מסעדות בקיסריה העתיקה והסטנדרט גבוה במיוחד. עדיין, בפורט לוקאל ביסטרו הצליחו להתעלות מעל הסטנדרט הגבוה הזה עם מנות שהן בדיוק, אבל בדיוק לטעמכם. מצד אחד, תמצאו מנות שכל אחד מכיר ואוהב, כמו שקשוקה ופנקייק בארוחת הבוקר, וכן סלטים מגוונים וטאפאס. מצד שני, המקוריות והטאץ' הייחודי מורגשים בכל מנה ומנה. כלומר, כל מנה לוקחת את הסועד למסע קולינרי מסביב לעולם, עם מיטב הטעמים ומיטב ההשפעות.

נמל קיסריה העתיקה

אפשר להגיד שמילת המפתח היא איזון, ותוכלו להרגיש זאת בכל מנה שנבחרה בקפידה והשתלבה בתפריט. בתפריט שלנו תוכלו למצוא מנות שהן קלאסיות ועל זמניות, כאלו שתמיד ילוו אותנו ויישארו איתנו, חלק מה-DNA הישראלי. באותה נשימה, מיטב המנות מתכתבות עם הטרנדים הקולינריים של הרגע, ומבטאות את העובדה שהשף שומר את האצבע על הדופק בכל הקשור לעולם הקולינריה והמגמות שהוא מביא.

לא על הקולינריה לבדה

מטבע הדברים, ישיבה במסעדה היא לא רק עניין של קולינריה. כשאתם בוחרים מסעדה, אתם גם רוצים "לראות ולהיראות", לעשות צ'ק אין בפייסבוק ובאינסטגרם, להראות את העיצוב, להראות את המנות שהזמנתם, ולהגיד אחרי זה לכל החברים שלכם היכן ישבתם. אם אתם מחפשים מסעדות בקיסריה העתיקה, ודאי תסכימו איתנו. אחרי הכל, מדובר בסביבה שהיא מאד טרנדית, נחשבת, נחשקת ומדוברת, כזו שמזוהה עם מעמד גבוה ועם איכות חיים גבוהה.

אתם ממש לא צריכים להתפשר – אתם יכולים ליהנות ממגוון המטעמים, כאלה שהם בדיוק, אבל בדיוק לטעמכם, מנוף יוצא מן הכלל, מעיצוב פורץ דרך, ולא פחות חשוב – ממקום מדובר ומלא בבאזז שתשמחו להגיד שהייתם בו. אז בואו להכיר את פורט לוקאל ביסטרו וליהנות מכל העולמות בעת ובעונה אחת.

להזמנת מקומות, השאירו פרטים