מחפשים מסעדות טובות בקיסריה? הגעתם למקום הנכון!

אין ספק שקיסריה היא שם דבר של ממש בעולמות הלייפסטייל. ליישוב על חוף הים התיכון יש תדמית יוקרתית ונחשקת במיוחד שזכתה לאוהבים רבים, כך שבנוסף לתושבי קיסריה, גם מבקרים מן החוץ אוהבים לטייל בה ולבלות בה, במהלך כל השבוע, בשעות הערב או בכלל. תוסיפו לכך את נמל קיסריה, יעד תיירותי שמושך אליו מבקרים מכל העולם, ותקבלו מקום בילוי כיפי ומפנק שיעביר לכם בכיף כמה שעות של הנאה, בעודכם מוקפים בכל מנעמי החיים הטובים. אם אתם מחפשים מסעדות טובות בקיסריה, כאלו שתשמחו לצאת אליהן להתאוורר, לראות ולהיראות, ועל הדרך לצלם לרשתות החברתיות, ודאי תשמחו להכיר את פורט סעיד.

המסעדה הכי כיפית בקיסריה

מסעדות טובות בקיסריה לא חסרות, אולם פורט לוקאל ביסטרו מביאה איתה משהו אחר, כזה שאף מקום אחר בקיסריה (או מחוצה לה) לא מביא. בלוקיישן מדויק להפליא בנמל קיסריה תמצאו את פורט לוקאל ביסטרו, אחת המסעדות הבולטות בסביבה, אם לא הבולטת בהן. הנוף המטריף, כמובן, בילט אין, מה שתורם לאווירה שלא תוכלו לחמוק ממנה בביקורכם במקום.

מנות ממסעדת פורט לוקאל ביסטרו

בזכות הלוקיישן המדויק, לא הרחק מקו החוף, תוכלו ליהנות משקיעות של פעם בחיים אל תוך הים ברקע, בריזה של ים בכל שעות היממה ובכל עונות השנה, ונוף מהפנט של הים הכחול, שפשוט לא תוכלו להסיר ממנו את המבט.

ומה לגבי התפריט?

בסופו של דבר, בבואכם לחפש מסעדות טובות בקיסריה, אי אפשר להתפשר על רמת הקולינריה. אצלנו תפגשו את מגוון המנות שכל אחד אוהב, באיזון עדין שמתאים בול לחך הישראלי. תמצאו אווירה ים תיכונית עם מנות כמו שקשוקה, עראיס ודגי ים טריים, ומצד שני תמצאו מנות באווירה יותר אירופאית, כמו פסטות משובחות ואגס בנדיקט. 

לא משנה אם בחרתם להגיע לפורט לוקאל ביסטרו בשעות הבוקר, ולהתפנק על תפריט ארוחות הבוקר העשיר והמגוון שלנו, אם בחרתם להגיע בשעות הצהריים והערב וליהנות מהתפריט, אם מתחשק לכם סלט, או סתם, אם באתם רק לקפה קצר על הדרך – כל מנה ומנה מורכבת ממיטב חומרי הגלם, אשר נבחרו בקפידה ונשמרים בטריות מקסימלית, כל זה כדי להגיע הכי יפים, הכי רעננים והכי טעימים, כל הדרך אל הצלחת שלכם. טביעת האצבע הייחודית של השף, הטעמים והסגנון הייחודי שלו מורגשים בכל ביס וביס, ולא משנה איזו מנה תבחרו מתוך התפריט העשיר, יהיה מדובר בלא פיות מחגיגה קולינרית של צבעים, ניחוחות וטעמים.

להזמנת מקומות, השאירו פרטים