מסעדה בנמל קיסריה – קצת אחרת

יש ברחבי נמל קיסריה מסעדות רבות מאד, ואפשר להבין מדוע. המקום הוא מוקד תיירותי חשוב מאין כמוהו, שמושך אליו מבקרים מהארץ ומחו"ל כאחד. שרידי נמל קיסריה, אשר השתמרו במשך כאלפיים שנה, נשקפים מכל עבר, ויש משהו מיוחד במפגש בין אז ובין היום, משהו כיפי, כזה שקשה להסביר במילים אבל אין ספק שמרגישים אותו בכל צעד בסביבה.

אין שום סיבה להתלבט

אם אתם רוצים להשלים את הביקור שלכם בסביבה עם ארוחה מפנקת, ממש אין צורך לצאת למסע חיפושים ספונטני בין כל המסעדות ולקוות לטוב. כאמור, בנמל קיסריה מסעדות רבות וטובות, אבל פורט לוקאל ביסטרו היא ללא ספק הטובה מכולן, ויש לכך את כל הסיבות הטובות.

נוף נמל קיסריה מהמסעדה

אם אתם מחשיבים את עצמכם מומחים לקולינריה בעלי חוש טעם מעודן, ואתם מקפידים לפקוד את כל המסעדות הטרנדיות והמדוברות של הרגע, אין ספק שתשמחו להכיר את פורט לוקאל ביסטרו. לא לחינם המקום צבר באזז רב, ואנשים שמגיעים לא מוותרים על ההזדמנות לתייג את עצמם ברשתות החברתיות ולהשוויץ במנות שאותן הם הזמינו.

מפגש בין תרבויות - בין מזרח ומערב

בין תחומי נמל קיסריה מסעדות רבות ניצבות להן לא הרחק מקצף גלי הים, אולם אף אחד לא עושה את זה נכון כמו פורט לוקאל ביסטרו. הלוקיישן שנבחר הוא לא פחות ממטריף, כאשר הגלים מתנפצים להם בשלווה על מה שנשאר מן הנמל ההיסטורי והמפואר שהיה פה לפני אלפי שנים. מעבר ללוקיישן, העיצוב הוא טרנדי ואקלקטי, כזה שנראה כאילו נשלף מתוך מגזין עיצוב פנים לוהט, ומשלב בחוכמה בין ישראל ובין העולם, בין מזרח ובין מערב, בין אירופה למזרח התיכון.

המגמה היפיפייה של שילוב בין מזרח ומערב מוצאת את דרכה לצלחת בהצלחה יתרה.

במקום תוכלו ליהנות מתוצרת מקומית, מחומרי גלם מהטובים ביותר שיש, רעננים, טריים, עשירים וצבעוניים, מלאים בטעמים שמתפצחים להם בפה בהנאה מקסימלית. טביעת האצבע של השף עושה את שלה, ומשלבת בחוכמה ובאלגנטיות בין מזרח ומערב. מצד אחד, מסורות בישול ארוכות-שנים של המטבח המזרח התיכון שכולנו אוהבים.

מצד שני, טאץ' רענן ומעודכן של כאם ועכשיו, כזה ששואב השראה מבירות הקולינריה הגדולות בעולם. כל אלו משתלבים להם מבישול בכלי מסורתי או סיר סוטאז ישר אל הבצלחת בעת ובעונה אחת, פיוז'ן ישראלי, בצורה מעוררת השראה, כזו שלא תוכלו להגיד לה לא. נכון, יש מסעדות רבות בנמל קיסריה, אבל בסורה התחתונה, אף אחד לא עושה את זה נכון כמו פורט לוקאל ביסטרו.

להזמנת מקומות, השאירו פרטים