מסעדות נמל קיסריה מחכות לכם!

נמל קיסריה נחשב לאחד האתרים התיירותיים האהובים בישראל, כזה שאף פעם לא יורד מגדולתו. בנמל קיסריה תמצאו עתיקות בנות אלפי שנים שמספרות את הסיפור של כולנו, תשתית תיירותית מושקעת, אווירה של כיף ושמחה כל עונות השנה, ובאופן כללי, נמל קיסריה מהווה יעד מושלם לימי שבת. לא משנה אם אתם מנצלים את השבת לדייט רומנטי, או שאתם בטיול עם הילדים בנמל קיסריה ובסביבה, סביר להניח שהרעב יתעורר במוקדם או במאוחר ותרצו לעצור ולנוח קצת. במילים אחרות, אם אתם מחפשים מסעדות בקיסריה שפתוחות בצאת שבת, פורט לוקאל ביסטרו זה ה-מקום בשבילכם.

הפינוק המושלם לערב שבת

שבת היא הזמן המושלם לנוח, אין בכך ספק. מדי שבת יש הרגשה משוחררת יותר באוויר, וזה הזמן האידיאלי לכיף, פנאי והירגעות, שלא תמיד מתאפשרים באמצע השבוע. קיסריה היא מוקד עלייה לרגל מדי צאת שבת בערב, כאשר היא מתמלאת במבקרים מקיסריה עצמה, מהסביבה, ואפילו כאלו מגוש דן שיצאו מהעיר כדי לשנות אווירה. יש מסעדות בקיסריה, אבל פורט לוקאל ביסטרו מביאה איתה משהו שאין לכל מסעדת דגים בקיסריה- אווירה קצת אחרת, טוויסט מהנה שקשה לשים עליו את האצבע, אבל מרגישים שהוא שם, כזה שקנה לו קהל אוהדים מקיסריה, הסביבה ובעצם כל הארץ.

לברק שלם בפורט לוקאל ביסטרו

אם אתם מתכננים להתפנק בערב שבת במקום מפנק בו תוכלו לשבת עם כל החבר'ה ולקשקש, אין שום צורך לחכות לאמצע שבוע. פורט לוקאל ביסטרו- הטובה מבין המסעדות הכשרות בקיסריה שפתוחות במוצאי שבת מחכה רק לכם!

כל מנה היא יצירת אמנות

אם אתם מחפשים מסעדת דגים בקיסריה שפתוחה במוצאי שבת, יש לכם את כל הסיבות שבעולם לבחור בפורט לוקאל ביסטרו. הלוקיישן הוא מלאכת מחשבת של דיוק, בנקודה הכי יפה ומרשימה בנמל. העיצוב מלא בטעם אישי וסטייל, כזה שתשמחו לראות סביבכם (ובינינו, תשמחו גם לצלם לרשתות החברתיות ולגרוף לייקים), אבל הכי חשוב – הקולינריה היא שם דבר של ממש.

מהסלטים, דרך ארוחות הבוקר, המאפים קפה איכותי שנטחן במקום עם פולי קפה טריים, מנות הגורמה כמו דגים ופסטות ועד הקינוחים – כל מנה מביאה איתה עולם ומלואו של טעמים, ניחוחות וצבעים, כאלו שלא תוכלו להפסיק לאכול. המנות משלבות בתוכן טאץ' ים תיכוני אותנטי ורענן כיאה לסביבה, ומנגד גם השפעה אנינה יותר, של בירות הקולינריה בעולם. התוצאה המשובחת, כמובן, מורגשת מהביס הראשון ועד האחרון, כך שפשוט לא תוכלו להפסיק לזלול. כך בדיוק מעבירים את ערב שבת בדרך הכי טובה שיש.

להזמנות ופרטים נוספים השאירו פרטים